We begrijpen dat het leven soms hectisch kan zijn. Als om wat voor reden dan ook de automatische betaling niet slaagt, krijg je een herinneringsmail. We willen gewoon zeker weten dat je op de hoogte bent dat er een betalingstermijn werd gemist en je uitnodigen om het verschuldigde bedrag snel bij te werken. We willen immers niet dat je de toegang tot onze clubs misloopt.
Voor een misgelopen automatische betaling rekent de bank Jims 3 euro kosten aan die aan jou worden doorberekend. Om dit te beperken, bieden we een gemiste betaling maximaal nog 1 keer opnieuw bij de bank aan.
Als, ondanks herinneringen, twee betalingstermijnen worden gemist, kunnen er weliswaar aanmaningskosten ontstaan, en komt er mogelijk een incassobedrijf in actie. Laten we dit vermijden. Zo kan je zorgeloos blijven sporten.
Gerelateerd aan:
Was dit artikel nuttig?
Artikelen in deze sectie
- Ik heb een betaling gemist. Wat moet ik doen?
- Ik wil mijn abonnementstype wijzigen. Is dit mogelijk?
- Ik ben ziek of geblesseerd en kan niet meer sporten. Kan ik mijn abonnement opzeggen?
- Ik ben ziek of geblesseerd en kan langere tijd niet sporten. Kan ik mijn abonnement pauzeren?
- Hoe kan ik mijn abonnement bevriezen?
- Kan ik mijn abonnement pauzeren?
Opmerking toevoegen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.