We begrijpen dat het leven soms hectisch kan zijn. Als om wat voor reden dan ook de automatische incasso niet slaagt, sturen we je meteen een vriendelijke e-mail en sms. We willen gewoon zeker weten dat je op de hoogte bent dat er een betalingstermijn is gemist en je uitnodigen om het verschuldigde bedrag snel bij te werken. We willen natuurlijk niet dat je de toegang tot onze clubs misloopt. Als, ondanks herinneringen, twee betalingstermijnen worden gemist, kunnen er weliswaar aanmaningskosten ontstaan, en komt er mogelijk een incassobedrijf in actie. Laten we dit vermijden. Zo kan je zorgeloos blijven sporten.
Gerelateerd aan:
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Artikelen in deze sectie
- Ik heb een betaling gemist. Wat moet ik doen?
- Ik wil mijn abonnementstype wijzigen. Is dit mogelijk?
- Ik ben ziek of geblesseerd en kan niet meer sporten. Kan ik mijn abonnement opzeggen?
- Ik ben ziek of geblesseerd en kan langere tijd niet sporten. Kan ik mijn abonnement pauzeren?
- Hoe kan ik mijn abonnement bevriezen?
- Kan ik mijn abonnement pauzeren?
Opmerking toevoegen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.